Team Racking

En blogg som ska ge inblick i Team Racking. Vi tävlar i sportkörning med ponnyn Landlyst's Monette ett guldbelönat New Forest sto. Sponsrade av: Selar.se, tränar och tävlar med ideal selar! JABA, stallinredning och allt annat till ditt stall!

Tre underbara dagar!

Publicerad 2015-02-17 21:54:48 i Allmänt

Ja det har det verkligen varit! Som min kära vän skrev på sin blogg att det verkligen är en stor fördel att ha en riktigt kör-nörd i en av sina bästa vänner. Mikaela haf varit här och det har varit helt underbart att snacka häst helt ohämmat med någon så länge! Hon hade dock gärna fått stanna några dagar till finns alltid mer att prata om 😊

Det har varit ganska händelserikt också! Allt kan jag inte säga än så ni får vänta och se 😇

Två fantastiskt roliga saker hände idag! 
1. Jag lämnade in mitt släp i morse för att de skulle sätta på dekaler! 


Fint blev det!!!!

2. Vi körde dressyr på banan med
Mikaela som ögon! Oj vad bra det gick!! Jätte avslappnad på slutet kunde höja och sänka formen hur jag än ville och hon blev aldrig för hög❤️



Jag har hittat en bra tränings regim! 
Min ponny är bäst! ❤️🌟💎

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela