Team Racking

En blogg som ska ge inblick i Team Racking. Vi tävlar i sportkörning med ponnyn Landlyst's Monette ett guldbelönat New Forest sto. Sponsrade av: Selar.se, tränar och tävlar med ideal selar! JABA, stallinredning och allt annat till ditt stall!

Ny runda!

Publicerad 2015-05-31 22:19:49 i Allmänt

Vart ett ridpass igår (lördag) då vädret inte var att lita på, blåst/sol/regn i en ända stor röra. Tycker det är sådär att köra i regn, framför allt spänna för och spänna ifrån! Ibland kan man verkligen sakna stallet uppe i Östergötland, där hade jag en från- och avspänning under tak!
Jaja har absolut inget ett klaga på nu för tiden här heller. Monette bor ju granne med oss och bor som en prinsessa!
Kollade iaf in en väg som jag spanat på innan, både när jag passerat och på kartan. Det jag fann var en helt fenomenal runda på nästa 9 km!

Sååå nöjd!! 
(Kolla in Max hastigheten 😜)

Idag blev det samma tur fast bakvänd pluss en liten extra tur för att kolla in ännu en väg som gick norrut!! Ännu mera fantastisk grusväg mjuk och fin efter regnet som kommit! 
Idag blev rundan med all säkerhet mer än milen och ponnyn pigg och glad in på stallplan efteråt! Tror inte hon skulle erkänna sig trött någonsin! 

Imorgon är det dags för intervall träning igen!

Natti natt!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela