Team Racking

En blogg som ska ge inblick i Team Racking. Vi tävlar i sportkörning med ponnyn Landlyst's Monette ett guldbelönat New Forest sto. Sponsrade av: Selar.se, tränar och tävlar med ideal selar! JABA, stallinredning och allt annat till ditt stall!

Års debuten!

Publicerad 2015-04-06 22:33:45 i Allmänt

En mycket trevlig tävlingsdag till ända! 
Ponny är ju bara helt fantastisk att ha med sig på tävling! Hon ver precis vad som förväntas av henne. Står snällt uppbunden vid transporten när Daniel och jag lastat ur vagnen!
Finns inte ord för hur mycket denna lilla ponny betyder för mig, hon är verkligen en familje medlem för både mig pch Daniel. Daniel är nog mest känd hos Monette som godis/mat mannen då det i regel brukar dyka upp något ätbart i hans närhet 😉 

Åter till tävlingen! 
Dressyren gick bra lite ringrostig och ovannam till programmet, nytt MSV 2015. 
Precisionen gick bättre än vad jag trodde när jag var klar. Trodde jag haft flera bollar ner men tydligen så låg alla kvar men tyvärr vart det tidsfel och en andra plats där.


Nöjd kusk och som vanligt fantastisk ponny!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela