Team Racking

En blogg som ska ge inblick i Team Racking. Vi tävlar i sportkörning med ponnyn Landlyst's Monette ett guldbelönat New Forest sto. Sponsrade av: Selar.se, tränar och tävlar med ideal selar! JABA, stallinredning och allt annat till ditt stall!

Sponsring..

Publicerad 2015-04-08 17:29:34 i Allmänt

Ja vi håller på och reder i detta ordentligt så det ska bli ordentligt klart innan riktiga aäaongen drar igång. 
Det finns lite nyheter men kommer återkomma om dem när det väl är helt klart. Hoppas att det ska bli det nästa vecka! 

Bil och släp är självklara reklampelare för Team Racking så det ska in och monteras fler dekaler på dem. 
Sedan kommer vi, Daniel & Jag, bära olika profilkläder på träning och tävling. Det kommer med all säkerhet även förekomma profilkläder även till vardags! 

Tycker verkligen att det är helt fantastiskt att det finn människor där ute som vill stötta just oss!
Är otroligt tacksam till dem!❤️
Jag jobbar dagligen med att ge tillbaka till dem genom reklam och rekommendation!  

Jag står bakom det jag pratat varm om skulle inte kunna tänka mig att göra reklam för något jag inte tror på! 

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela