Team Racking

En blogg som ska ge inblick i Team Racking. Vi tävlar i sportkörning med ponnyn Landlyst's Monette ett guldbelönat New Forest sto. Sponsrade av: Selar.se, tränar och tävlar med ideal selar! JABA, stallinredning och allt annat till ditt stall!

Det börjar dra ihop sig!

Publicerad 2015-07-09 16:40:20 i Allmänt

Hej!

Ja nu har det gått lite för länge igen sedan det skrevs något på blogge. Haft en massa att göra och inte haft tid att skriva något. Tiden går ju fort när man har roligt!

Vi har varit uppe i Linköping och då fick Monette vara ridponny en vecka hos Bianca. En riktigt duktig ryttarinna som har ponnyåldern inne. Vi hoppas kunna komma ut på några dressyr- och hopptävlingar så småningom.
Har i alla fall börjat få till lite regelbunden ridträning för Alette, vilket verkar vara till stor nytta för mig i körningen!

Annars ligger vi i startgroparna för NM som börjar nästa vecka den 15 juli. Något väldigt roligt och spännande är att vi blev uttagna till reverser till ponnylandslaget, enbet! Lotta Pålsson, landslagsledaren, hörde av sig och frågade om jag ville det. Vilket jag självklart ville! Så hör skrev hon sedan i pressmeddelandet:
"Anna Racking och Monette hatbrott från klarhet till klarhet och tävlar numera i svår klass utan att det ser svårt ut. NM blir ett bra tillfälle för henne att få pröva vingarna i internationell klass" 
Blev alldeles varm inombords när jag läste det! Otroligt stort att Lotta tycker så!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela